سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: قبل از این که درباره بازی صحبت کنم، باید در خصوص رایی حرف بزنم که تغییر کرد. باید از اعضای کمیته استیناف تشکر کنم و همچنین به فدراسیون بابت حضور چنین افرادی در بدنه‌اش تبریک بگویم. واقعاً این فدراسیون ما را امیدوار کرد و خیلی خوشحالیم که حق ما را برگرداندند. در نهایت از همه عزیزان تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه آرای عادلانه‌ای صادر شود. باید از صالحی، رئیس کمیته استیناف تشکر ویژه‌ای کنم. تعریف او را شنیده بودم و با این رای مشخص شد که انسانی پاک است.

تارتار در ادامه گفت: فردا بازی سنگینی برای ما خواهد بود. با توجه به شرایط تیم سپاهان در جدول رده‌بندی و حضور این تیم در کورس قهرمانی و رقابتش با پرسپولیس، کار برای ما خیلی سخت است. سپاهان تیمی بسیار منسجم است که از نظر باشگاهی ساختار منسجمی دارد. کادر فنی باهوش، کاربلد و بازیکنان بسیار با کیفیتی در این تیم حضور دارند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: کارمان سخت، اما شرایط ما هم طوری است که بازیکنانمان پر از انگیزه هستند. به ویژه مقابل تیم‌های بزرگ سراسر انگیزه‌ایم و درست است که در جدول جایگاه امنی داریم؛ اما اگر تلاش بیشتری کنیم، می‌توانیم جایگاه بهتری به دست بیاوریم. فقط ۳ امتیاز با تیم چهارم جدول فاصله داریم و اگر از همین امروز شروع کنیم، کسب جایگاه مناسب در پایان فصل برای ما دور از انتظار نیست. به بازیکنانم گفته‌ام که اگر می‌خواهید بزرگ شوید و فصل بعد از تیم‌های بزرگ پیشنهاد داشته باشید، باید مقابل تیم‌های بزرگ خودتان را نشان بدهید و امیدوارم بتوانیم مقابل سپاهان یک بازی خوب ارائه کنیم که با نتیجه همراه شود.

او در واکنش به این که فردا پیکان باید به مصاف سپاهان برود و هفته پایانی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد و به همین دلیل گفته می‌شود که کلید قهرمانی لیگ برتر دست پیکان است، گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. همان توانی که فردا مقابل سپاهان می‌گذاریم، در روز آخر مقابل پرسپولیس به نمایش خواهیم گذاشت. همیشه به بازیکنانم می‌گویم که نباید هیچ حقی به گردنمان باشد. به باشگاهمان تعهد داریم و این را ثابت کردیم. اکنون وقت صحبت درباره پرسپولیس نیست؛ زیرا فردا با سپاهان بازی داریم. پله پله جلو می‌رویم. بعد از سپاهان با تیم‌های مس رفسنجان، فولاد، ماشین‌سازی و پرسپولیس بازی داریم. به بازیکنان گفته‌ایم که به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کنند. می‌خواهیم جایگاه خوبی داشته باشیم تا نگاه‌ها به پیکانی که معمولاً جایگاه خوبی نداشته را تغییر دهیم. تلاشمان را می‌کنیم و با توجه به تعهدی که داریم، ذره‌ای کم نخواهیم گذاشت.

تارتار درباره شرایط عجیب پیکان که هفته گذشته و پیش از دیدار با نساجی، تیمش یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر بود؛ اما حالا با تغییر رای کمیته استیناف این تیم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد، گفت: ما به حقمان رسیدیم. از تمام مسئولان هم تشکر کردم. این ۳ امتیاز حق ما بود؛ زیرا در زمین مسابقه و با ۱۱ نفر بازی را برده بودیم و بازیکن اضافه‌ای در زمین نداشتیم. بازیکن تعویضی ششم هم تاثیری در نتیجه بازی نداشت. به شرف تمام اعضای استیناف و در راس آن‌ها صالحی درود می‌فرستم که حق ما را به ما برگرداندند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره این که داور دیدار تیمش مقابل سپاهان میثم حیدری است که خاطرات خوبی از این داور ندارد، عنوان کرد: بله، همین طور است. حیدری هم از داوران جوان محسوب می‌شود. امیدوارم فردا برنده بازی داور باشد. با او کاری ندارم، اما بعضی از داوران می‌خواهند با تجربه عمل کنند و به جایگاه تیم‌ها در جدول نگاه می‌کنند که مثلاً پیکان سقوط نمی‌کند و خیلی هم مدعی نیست، اما سپاهان در کورس قهرمانی است و نباید اشتباهات به ضرر این تیم شود. این نگاه باید به تیم ما هم باشد که حقی از تیم ما ضایع نشود. امیدوارم حیدری فردا قضاوت خوبی کند. البته در بازی‌های قبلی او قضاوت خوبی برای ما نداشته و این را به پای اشتباهات سهوی او می‌گذاریم و امیدوارم فردا روز خوب او باشد.


بیشتر بخوانید


تارتار در واکنش به این سوال که فکر می‌کند کدام تیم‌ها احتمالا به لیگ یک سقوط کنند، گفت: امیدوارم تیمی سقوط کند که ضعیف‌تر است، زیرا گاهی اوقات این اتفاق در فوتبال ما رخ نمی‌دهد و اشتباهاتی رخ می‌دهند که می‌دانیم سهوی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.