سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی تیمش برابر تیم پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در‌باره  دیدار تیمش  برابر  پیکان اظهار کرد:  تیم ما همانند هفته‌های گذشته یک بازی حساس دارد. اکنون تمام بازی‌ها از حساسیت برخوردار هستند  و فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی داشته باشیم. باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم که امتیازات لازم را به دست بیاوریم و بتوانیم تا روز آخر به رقابتمان ادامه بدهیم.

او افزود: به طور حتم بازی مهمی داریم و پیکان تیم فوق‌العاده خوبی  است و  کادرفنی خوبی دارد. همچنین بازیکنان  جوان پیکان  انگیزه زیادی دارند. در نیم‌فصل اول هم به سختی مقابل پیکان ۳ امتیاز گرفتیم به  همین علت اگر تمرکز صد درصد نداشته باشیم، نمی‌توانیم امتیازی بگیریم. باید راهکار‌های بهتری داشته باشیم، چون پیکان در‌کار‌های دفاعی خیلی قوی است و به راحتی موقعیت گل نمی‌دهد.

سرمربی سپاهان بیان کرد: باید با دیدگاه‌های بهتری وارد این بازی بشویم تا امتیاز لازم را بگیریم. امیدوارم این اتفاق بیفتد و همچنان در رقابت باشیم. خلعتبری، محبی و کریمی ۳ غایب ما به خاطر محرومیت هستند. بقیه بازیکنان مشکلی ندارند و امیدوارم بازی خوبی را انجام بدهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار