مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از اعزام بیش از ۷ هزار دستگاه کامیون از این استان به بندر امام خمینی (ره) برای جابجایی کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : با توجه به اهمیت جابجایی کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی در کشور و براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در تامین کالا‌های اساسی و ضرورت حمل کالا‌های موجود در انبار‌های بندر امام خمینی (ره) در سال جاری ۷ هزار و ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل کالا از استان کرمانشاه به مقاصد اندیمشک، شوش، دزفول و بندرامام خمینی (ره) برای حمل کالای اساسی و نهاده‌های دامی اعزام شده است.

او گفت : به منظور تسریع در حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی بر اساس هماهنگی انجام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور امکان صدور بارنامه از بندر امام خمینی (ره) برای شرکت‌های حمل و نقل استان فراهم شده است، تا ناوگان حمل و نقل کالای استان‌ها بدون وقفه اقدام به حمل کالا‌های مورد نیاز استان کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: برای انجام هماهنگی‌های بیشتر، جلساتی برای تسریع در حمل کالا‌های اساسی از مبدا بندر امام خمینی (ره) با مدیر کل پشتیبانی امور دام استان، پلیس راه، شرکت‌های حمل و نقل کالا و انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالای استان کرمانشاه برگزار شده است.

او افزود: به منظور افزایش انگیزه برای تسریع تا اطلاع ثانوی امکان صدور بارنامه برای تمامی شرکت‌های حمل و نقل کالا (به استثنای شرکت حمل و نقل فعال در بخش سیمان، فرآورده‌های نفتی، ترافیکی و فوق سنگین) از مبداء بندر امام خمینی (ره) به تمام نقاط استان برای کالا‌های ذرت، جو، کنجاله سویا فراهم شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.