حیدری گفت: به دلیل تشدید شیوع کرونا آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در شهر‌های با وضعیت قرمز به تعویق افتاد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد با اشاره به تشدید شیوع کرونا در کشور و پیک پنجم این ویروس اظهار کرد: به منظور حفظ سلامتی و رعایت حال دانشجویان و استادان، زمان برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد در شهر‌های قرمز کرونایی به تعویق افتاد.

او افزود: آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد قرار بود در ماه جاری و به صورت حضوری برگزار شود که متأسفانه با توجه به پیک پنجم کرونا زمان برگزاری آن به تعویق می‌افتد.

حیدری تصریح کرد: زمان دقیق برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اطلاع رسانی خواهد شد. در نخستین فرصت که وضعیت شهر‌ها از حالت قرمز خارج شود، این آزمون با اطلاع رسانی قبلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه آزاد تأکید کرد: در شهر‌هایی که وضعیت قرمز کرونایی وجود ندارد، واحد‌های دانشگاه آزاد می‌توانند با هماهنگی ستاد کرونای استان نسبت به برگزاری حضوری این آزمون با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۰۹ ۱۵ تير ۱۴۰۰
سلام.مسئولین محترم دانشگاه، لطفا آزمون را مجازی برگزار کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۵ تير ۱۴۰۰
مسولین دانشگاه آزاد، لطفاً آزمون جامع را در شهر های قرمز مجازی بگیرید.....چرا این قدر دانشجو را اذیت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۵ تير ۱۴۰۰
چرا مجازی نمیگیرید آخه.....جناب آقای طهرانچی چرا به داد دانشجویان دکتری نمی‌رسید که این آزمون قرار بوده اول خرداد ماه برگزار شود و مدام دارید عقب می‌اندازید.....آخه گناه ما چیه که اومدیم دانشگاه آزاد.....چرا مجازی نمیگیرید .....تمام امتحانات شما داره مجازی برگزار میشه.....ما داریم از استرس امتحان جامع اذیت میشیم.....چرا فکری به حال ما نمیکنید جناب آقای طهرانچی.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟