معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: تونل محور منوجان به رودان از ۱۵ تیرماه تا ۲۲ تیرماه کاملا مسدود است.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسلم قادری معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به آغاز عملیات تعمیر شبکه روشنایی تونل محور منوجان _رودان در حوزه استحفاظی استان هرمزگان به اطلاع می‌رساند از  ۱۵ تیرماه تا ۲۲ تیرماه کاملا این تونل مسدود است.

او افزود: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته توسط مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل این اداره کل مسیر‌های جایگزین برای تردد محور کهنوج به زیارتعلی در استان هرمزگان و منوجان _هشت بندی جغین استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

قادری تصریح کرد: رانندگانی که قصد تردد به سمت استان هرمزگان  را دارند با توجه به اطلاعات ارائه شده در مسیر مقصد خود را انتخاب کنند.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: مسیر منوجان به هشت بندی با توجه به تعدد روستا‌های در مسیر و پیش بینی حجم تردد در این محور، رانندگان بایستی با رعایت قوانین و سرعت مطمئن رانندگی و از عجله و شتاب پرهیز کنند.

قادری افزود: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم و رانندگان است.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: تونل محور منوجان_ رودان چند هفته پیش به علت آتش گرفتن تریلر حامل سوخت دچار حادثه شد که با همکاری ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های منوجان و رودان این تونل بازگشایی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار