۲۴ روستای منطقه تنگ تامرادی بویراحمد به شبکه اینترنت پرسرعت متصل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: با هزینه‌ای افزون بر ۳۰ میلیارد ریال سایت تلفن همراه منطقه تنگ تامرادی تحت پوشش شبکه اینترنت پر سرعت قرار گرفت.

مهدی روشنفکر افزود: محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد آنقدر زیاد است که بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و حجم خدمات نظام همچنان شاهد محرومیت در این دیار هستیم.

روشنفکر با قدردانی از تلاش مسئولان برای تبدیل شدن روستای سپیدار به شهر هم گفت: زیرساخت‌ها و امکانات موجود در این منطقه در شأن این مردم نیست و مسئولان باید تلاش کنند رفاه و آرامش در زندگی مردم احساس شود.

منطقه تنگ تامرادی با جمعیتی افزون بر هزار و ۵۰۰ نفر در قالب بیش از۳۰ روستای پراکنده در فاصله حدود ۳۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

روستای تنگ تامرادی از سطح دریا ۱۴۰۰ متر ارتفاع دارد و تحت تأثیر اقلیم معتدل و مربوط، آب و هوای آن در فصول بهار و تابستان مطبوع و دلپذیر و در زمستان سرد است.

تنگ تامرادی بخشی از هویت و تاریخ پرافتخار کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد است که با وجود قابلیت‌ها و ظرفیت‌های متنوع در بخش‌های گوناگون، اما همچنان با محرومیت‌های عمیق و نداشتن امکانات و زیرساخت‌های اولیه دست و پنجه نرم می‌کنند.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.