نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل و تجهیز فرودگاه شهدای گناباد ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد صفایی نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گناباد گفت: برای تکمیل و تجهیز طرح فرودگاه گناباد به عنوان یکی از طرح‌های مهم شهرستان سال گذشته ۱۷۲ میلیارد ریال و امسال هم ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است و این طرح در چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


او افزود: با توجه به برخورداری گناباد از امکانات فرودگاهی و به خصوص باند پرواز، ۳۰ هکتار زمین همجوار با فرودگاه این شهرستان برای استقرار یگان پهپادی ارتش در شرق کشور در نظر گرفته شده است و این یگان در آینده نزدیک فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از فرودگاه تکمیل زیرساخت‌های ریلی از دیگر طرح‌های مهم گناباد به شمار می‌رود و تاکنون ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح خط ریلی یونسی به گناباد، به عنوان قطعه نخست راه آهن مشهد به زاهدان جذب شده است و احداث ایستگاه آن در گناباد امسال از طریق مناقصه واگذار می‌شود.

 

انتهای پیام: ح. ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.