۴ طرح عمرانی با حضور معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در روستای هرمز آباد رفسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در سفر یک روزه خود به رفسنجان از کارخانه آسفالت شرکت تعاونی دهیاری این شهرستان بازدید کرد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ۴ طرح عمرانی را در روستای هرمز آباد رفسنجان افتتاح کرد.

این طرح‌ها شامل ۲۵ هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال، روشنایی معابر به طول یک هزار متر با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال، جدول گذاری قسمتی از خیابان این روستا به میزان ۲ هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار ۵ میلیارد ریال و بوستان جانباز در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع و با اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال بوده است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی هرمز آباد رفسنجان به واریز مبلغ بیش از ۶۳ هزار میلیارد ریال اعتبار به حساب دهیاری‌های ۳۵ هزار و ۴۶۰ روستای فعال در کشور طی پارسال اشاره کرد.

او افزود: در استان کرمان ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ماده ۵۸ به صورت تسهیلات کم بهره در اختیار دهیاری‌ها گذاشته شد.

قربانی گفت: مردم به واسطه شرایط بد اقتصادی تحت فشار هستند و به همین دلیل خدماتی که در مناطق کمتر توسعه یافته ارائه داده می شود ، را نمی‌بینند.

مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان نیز در این آیین از جمعیت بالغ بر ۱۰۸ هزار نفر در ۱۰۵ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: از پارسال تا کنون ۳۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر روستایی انجام شده که بخشی از این آسفالت قیر رایگان بوده است.

او افزود: ۴۵۰ کیلومتر مربع وسعت روستا‌های رفسنجان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار