شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: کانال انحرافی سولی دره سی به طول ۲/۷ کیلومتر آب‌های سطحی جاری شده از مسیل زرنق را جمع آوری و به کانال فرامنطقه‌ای خاوران هدایت خواهد نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نسیانی شهردار منطقه ۹ تبریز گفت: بخشی از کانال انحرافی سولی دره سی طی چند ماه گذشته توسط مدیریت بحران معاونت خدمات شهری منطقه احداث شد و بخش دیگر آن نیز در دست اجرا است.

او ادامه داد: با توجه به احتمال بروز سیلاب‌های فصلی در فصل بارش و با عنایت به تجارب سال‌های اخیر، مطالعات میدانی و شناسایی نقاط سیلاب خیز از چندین ماه قبل در دستور کار مدیریت بحران معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه قرار گرفته و احداث کانال انحرافی جمع آوری آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از بروز سیلاب‌های احتمالی عملیاتی شده است.

نسیانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های اساسی و زیرساختی شهرک خاوران، توسعه، آبادانی و عمران این شهرک را در سال آتی رو به رشد و ملموس پیش بینی کرد و خاطر نشان کرد: با معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرک خاوران و همچنین تأمین بخشی از زیرساخت‌های لازم و ضروری، در حال حاضر این شهرک کانون توجه سرمایه گذاران بخش مسکن بوده و این مهمترین هدفی است که در دوره اخیر مدیریتی شهرداری منطقه۹ همواره مورد تاکید بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار