مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پریسا جهانفکریان وزنه‌ بردار هم استانی نماینده ایران در المپیک ۲۰۲۱ در دسته فوق سنگین حاضر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جلسه‌ ای که صبح امروز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ در محل فدراسیون وزنه برداری کشور و با حضور علی مرادی ریاست فدراسیون وزنه برداری، پریسا جهانفکریان، پزشک معالج جهانفکریان و مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی کشور برگزار و آخرین وضعیت جسمی پریسا جهانفکریان بررسی و مقرر شد این بانوی ملی پوش وزنه برداری در المپیک ۲۰۲۱ برای کشورمان با حریفان قدرتمند مبارزه کند.

علوی از قطعی شدن حضور پریسا جهانفکریان وزنه بردار فوق سنگین جمهوری اسلامی ایران در المپیک ۲۰۲۱ توکیو خبر داد.

او افزود: پریسا جهانفکریان به عنوان اولین بانوی وزنه برداری کشور از استان کهگیلویه وبویراحمد در رویداد مهم ورزشی المپیک ۲۰۲۱ توکیو شرکت می‌کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان حضور این بانوی قهرمان و ملی پوش در المپیک ۲۰۲۱ توکیو را مایه افتخار ورزش کهگیلویه و بویراحمد دانست و اضافه کرد: در تاریخ ورزش کهگیلویه و بویراحمد شاهد حضور سه ورزشکار استان در المپیک و پارالمپیک توکیو هستیم که یکی از افتخارات بزرگ ورزش کهگیلویه وبویراحمد است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.