مرکز رشد دانشگاه خلیج فارس به عنوان مرکز رشد مشترک دانشگاه و پارک علم و فناوری از شورای گسترش آموزش عالی مجوز گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای با ایجاد مرکز رشد مشترک دانشگاه خلیج فارس و پارک علم و فناوری خلیج فارس موافقت کرد.

در این نامه آمده است: با عنایت به بررسی درخواست پارک علم و فناوری و به استناد قرارداد منعقد شده بین پارک علم و فناوری خلیج فارس و دانشگاه خلیج فارس مبنی بر ایجاد مرکز رشد مشترک و طرح آن در جلسه کارگروه تخصصی شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی، با صدور مجوز راه اندازی مرکز رشد واحد‌های فناور مشترک بین پارک علم و فناوری خلیج فارس و دانشگاه خلیج فارس با مسئولیت پارک باعنوان سازمان موسس موافقت شد.

در مرکز رشد مشترک دانشگاه خلیج فارس و پارک علم و فناوری خلیج فارس، با هماهنگی دانشگاه خلیج فارس امکان استفاده از فضا‌های استقرار اداری، کارگاهی و آزمایشگاهی فراهم شده است و دریافت خدمات آزمایشگاهی نیز با تعرفه ترجیحی امکان پذیر است.


بیشتر بخوانید


همچنین واحد‌های فناور دانش بنیان و رشد یافته می‌توانند در مجتمع فناوری مروارید به عنوان بخشی از فضای استقرار واحد‌های فناور این مرکز رشد مستقر شوند.

درخواست‌های استقرار واحد‌های فناور از طریق سامانه مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه خلیج فارس به نشانی https://karafarini.pgu.ac.ir/team/create امکان پذیر است و پس از ارزیابی اولیه در دانشگاه، در شورای فناوری مراکز رشد استان بوشهر طرح خواهد شد.

این واحدها، از حمایت‌ها و مزایای استقرار در پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.