کرسی تعاون و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در مجتمع فناوری مروارید دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در مراسم افتتاح کرسی تعاون و کارآفرینی این اداره کل در دانشگاه خلیج فارس، هدف از ایجاد این کرسی را توسعه فرهنگ کسب وکار، تعاونی و ایجاد تعاونی‌های نوپا و دانشجویی در دانشگاه عنوان کرد.

مجید پرویزی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند در زمان تحصیل یا پس از فارغ التحصیلی، تعاونی دانشجویی تشکیل دهند و یا با راه‌اندازی تعاونی‌های دانش بنیان، در زمینه تولیدی و صنعتی فعالیت کنند و از این طریق جذب بازار کار شوند.


بیشتر بخوانید


او افزود: در اداره کل تعاون طرح‌های دانشجویی تعریف کرده‌ایم که تا کنون دو طرح به دانشکده کسب و کار و اقتصاد دانشگاه خلیج فارس واگذار شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بر لزوم همکاری‌های علمی و پژوهشی با دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه خلیج فارس به عنوان دانشگاه مادر استان بوشهر،  تاکید کرد و گفت: خود را مکلف به حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی در حوزه کسب، کار و تعاون می‌دانیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.