معاون پژوهش و پشتیبانی و منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام معلمان و دانش آموزان استان در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، اردشیر یاری معاون پژوهش و پشتیبانی و منابع انسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمان و دانش آموزان می توانند محتوای الکترونیکی تولیدی خود را در تمامی کتاب های درسی پایه های ابتدایی متوسطه اول و دوم و فنی و حرفه ای و کار و دانش در سایت رشد به آدرس roshd.ir بارگذاری کنند.

یاری افزود: شرکت کنندگان می توانند محتوای الکترونیکی در رشته‌ های فیلم، انیمیشن، موشن، اینفوگرافی، بازی‌ های تعامل، تصویر سه بعدی، پادکست، صوت و گرافیک تهیه کنند.

او ادامه داد: چگونگی تولید و نکات فنی آثار متناسب با سرفصل ها و عناوین کتاب‌ های درسی در سایت رشد ارائه شده است.

معاون پژوهش پشتیبانی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان گفت: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد در یک مرحله به صورت ملی برگزار می‌شود و با ابتکار استانی از برترین ها در استان برای ترغیب شرکت کنندگان تجلیل می‌شود.

یاری افزود: بهره گیری از فناوری های نوین آموزشی، بستر سازی برای توسعه تجارب و ابتکارات معلمان و دانش آموزان از اهداف این جشنواره است.

او گفت: فرصت بارگذاری آثار تا ۱۵ مرداد ماه تعیین شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.