مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از کلنگ زنی یک باب مدرسه در شهرک امام رضا (ع) مسجدسلیمان خبر داد.

علی قربانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کلنگ زنی احداث مدرسه ۴ کلاسه در یکی از مناطق محروم مسجدسلیمان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

او با بیان اینکه احداث این مدرسه خیرساز در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در شهرک امام رضا (ع) که در زلزله ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۹۸ خسارت زیادی دید، انجام می‌شود، افزود: مثل همیشه برای تامین و تجهیز این فضای آموزشی نیازمند یاری خیرین و نیکوکاران هستیم و خرسندیم که صالحی یکی از خیرین مدرسه ساز بنام استان خوزستان برای این اقدام خداپسندانه پیشقدم شده است.

قربانی با اشاره به اینکه این مدرسه به نام شهید حیدری نامگذاری خواهد شد، بیان داشت: تلاش می‌کنیم با تامین اعتبار و نقدینگی لازم به مبلغ بیش از ۲ میلیارد تومان و زیربنای ۳۰۰ مترمربع در سال ۱۴۰۱ آن را افتتاح و در اختیار دانش آموزان منطقه قرار دهیم.

در مراسم کلنگ زنی مدرسه ۴ کلاسه شهید حیدری در شهرک امام رضا (ع)، زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان خوزستان، محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان و هوشنگ فردی پور سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.