خلیلی گفت:از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان تسهیلات به باشگاه‌های آسیب دیده ازکرونا دراستان زنجان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان تسهیلات  به باشگاه داران آسیب دیده از کرونا در استان زنجان پرداخت شده است.

او افزود: حمایت‌های مالیاتی، بانکی و بیمه‌ای از جمله حمایت های اداره کل ورزش و جوان استان زنجان از باشگاه داران آسیب دیده از کرونا بوده و مهلت ثبت‌نام مشاغل و کسب و کار‌های به شدت آسیب‌دیده از کرونا متقاضی أخذ تسهیلات کرونا تا پایان شهریورماه  امسال با شرایط و دستورالعمل‌های ابلاغ شده قبلی توسط کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا تمدید شد.

خلیلی بابیان اینکه بازپرداخت تسهیلات کرونایی أخذ شده توسط مشاغل و بنگاه‌های آسیب دیده شامل تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریورماه امسال امهال شد، گفت: همه باشگاه‌داران برای ثبت‌نام دریافت تسهیلات می‌توانند به سایت sd.msy.gov.ir مراجعه کرده و یک هفته پس از تکمیل اطلاعات برای ثبت نهایی به سامانه کارا به آدرس kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.