بزرگترین مجتمع گردشگری و سفره خانه سنتی شهرستانی استان همدان در منطقه سراب فارسان نهاوند با ۱۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بزرگترین مجتمع گردشگری و سفره خانه سنتی شهرستانی استان همدان در در منطقه سراب فارسان نهاوند به بهره برداری رسید.

مرادناصری فرماندار نهاوند اظهار داشت: این مجتمع در ۲هکتار و در چندین مرحله که شامل سفره خانه داری، یک محل اقامتی ، تالار پذیرایی و ۲۱ آلاچیق در ورودی سراب فارسبان با سرمایه گذاری ۱۱ میلیارد تومانی بخش خصوصی و تسهیلات دولتی به بهره برداری رسید.

در مراسم بهره برداری از این طرح گردشگری ، شاهرخی استاندار همدان، شهبازی نماینده نهاوند در مجلس شورای اسلامی ، مالمیر مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان همدان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

همچنین در ادامه با حضور شاهرخی استاندار همدان در شهرستان نهاوند کلنگ طرح ساختمان اداری انتقال خون شهرستان نهاوند در محدوده بیمارستان علیمرادیان با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان از محل اهدایی نیکوکاران با حضور نماینده و فرماندار و خانواده خیر بزرگ مهندس علیمرادیان بر زمین زده شد.

بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با اعتبار ۸ میلیارد تومان، افتتاح چهارباغ نهاوند با ۵میلیارد تومان و بام نهاوند با ۱۳میلیارد تومان از دیگر طرح‌های مهمی بود که با حضور مسئولان و مدیران کل و ارشد استانی در نهاوند به بهره برداری رسیدند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۰
کرونا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;v