رئیس میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی وگردشگری شهرستان همدان از بازگشایی بنا‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید جهانگیریان, رئیس اداره میراث‌فرهنگی،صنایع‌دستی وگردشگری شهرستان همدان گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام شده با ستاد مبارزه با بیماری کرونا در استان و همچنین با استناد به دستورالعمل‌های صادره از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ، تمامی بنا‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر همدان، بازگشایی شد.

او ادامه داد: در دستورالعمل‌های صادره از ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان تصریح شده که مسئولان تمامی جاذبه‌های گردشگری با رعایت دستورالعمل‌ها و مقررات بهداشتی می‌توانند به گردشگران و علاقه‌مندان به آثار تاریخی خدمات‌رسانی کنند و مسئولان بهداشتی استان نیز بر این روند نظارت خواهند داشت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،صنایع‌دستی وگردشگری شهرستان همدان تصریح کرد: تمامی بنا‌های تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و موزه‌های استان برای بازدید گردشگران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹ باز هستند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.