نشست اعضای منتخب اعضای شورای شهر اندیمشک با جهانگیری فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در دیدار با اعضای منتخب شورای شهر گفت: مردم همچون هشت سال دفاع مقدس با حضور پرشور خود در انتخابات ۲۸خرداد حماسه آفریدند.

او افزود: اعضای منتخب شورا در زمینه ظرفیت‌های شهرستان قدم بردارند و به رای مردم احترام بگذارند و خدمت به مردم در دستور کارشان باشد.

جهانگیری با بیان اینکه در سال‌های اخیر در موضوع رفع گره‌های ترافیکی اقدامات بسیار موثری صورت گرفته است تصریح کرد: اعضای شورای منتخب باید در همین زمینه اقدامات موثری انجام دهند و اعضای منتخب شورا در زمینه رای مردم قدم بردارند و رضایتمندی مردم و پیشرفت شهرستان در الویت کاریشان باشد.

فرماندار اندیمشک با اشاره اینکه وحدت بسیار خوبی بین مسولان شهرستان وجود دارد بیان داشت: با وحدت و همدلی که بین مردم و مسولین وجود دارد و اقدامات بسار موثری که تا کنون در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است چشم انداز پویا و امیداور کنندی در انتظار شهرستان اندیمشک است.

این مقام مسئول گفت: شورای شهر یک مجلس محلی تاثیر گذار است که وظایف مهمی همچون انتخاب شهردار، برسی و شناخت کمبودها، نیاز‌ها در حوزه اجتماعی، بهداشت، ورزش، اقتصادی رفاهی و نظارت بر طرح‌های امور شهرداری را برعهده دارد

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.