مدیر منطقه ۶ شهرداری قم از تمام کسانی که از اقدام زشت ماموران سد معبر گلایه داشتند عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،فیلمی از درگیری فیزیکی  میان ماموران سد معبر شهرداری منطقه ۶ قم با ۲ شهروند که در خیابان آیت الله کاشانی سدمعبر کرده بودند  امروز به طور گسترده در فضای مجازی دست به دست شد و بازخورد‌های فراوانی داشت.

سیدرضا حسینی ،مدیر منطقه ۶ شهرداری قم در پی این اتفاق از شهروندان قمی و تمام کسانی که از رفتار ماموران سد معبر شهرداری منطقه ۶ گلایه کردند، عذرخواهی کرد.

او با تاکید بر این که به هیچ عنوان ماموران شهرداری حق درگیری با شهروندان را ندارند، گفت: در پی این اقدام زشت و ناپسند، هر سه مامور که تحت قرارداد شرکت طرف حساب با شهرداری بودند اخراج شدند.

 او افزود: درگیری‌های این چنینی جلوه خوبی برای شهر مقدس قم ندارد و باید همه ماموران در برخورد با تخلفات شهری و سد معبر بر اساس قانون و رعایت اخلاق برخورد کنند.

حسینی گفت: امیدواریم با برنامه ریزی‌هایی که در زمینه آموزش ماموران سد معبر صورت می‌گیرد دیگر شاهد چنین اتفاقات ناپسندی نباشیم.

گفتنی است چندی پیش نیز درگیری نیروهای شهرداری قم با نوجوان ضایعاتی و انتشار فیلم آن در فضای مجازی   واکنش های متعددی را در پی داشت؛موضوعی که دادستانی به آن ورود کرد و نیروی های خاطی اخراج شدند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: سد معبر ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۷ تير ۱۴۰۰
این ها اراذل و اوباش هستند نه مامور
آخرین اخبار