مسئول توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد از جذب ۲۰۷ حامی ایتام و محسنین از ابتدای اجرای پویش «ایران مهربان» خبر داد و گفت: این روند همچنان ادامه دارد.

رحمان رشیدی مسئول توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: تاکنون ۲۰۷ حامی ایتام و فرزندان محسنین با اجرای پویش سراسری " ایران مهربان" در شهرستان جذب شده و انتظار می‌رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.

رشیدی افزود: هم اکنون هزار و ۷۰۹ نفر در این شهرستان، حمایت از ۸۵۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین را عهده دار هستند.

او از همراهی و استقبال گرم مردم شهرستان در پویش ایران مهربان (جذب حامی برای ایتام و کودکان نیازمند) خبر داد و اذعان کرد: پویش سراسری "ایران مهربان" باهدف بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت و جذب حامی ادامه دارد.

رشیدی تصریح کرد: هم اکنون متوسط سرانه دریافتی فرزندان تحت حمایت شهرستان ۱۰۵ هزار تومان است که در نظر داریم با اجرای برنامه‌های عملیاتی، سرانه دریافتی آن‌ها را بالاتر ببریم.

مسئول توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد با بیان اینکه هرچه تعداد حامیان بیشتر شود، سرانه پرداختی به ایتام بیشتر خواهد شد، ادامه داد: می‌کوشیم تا با مشارکت نیکوکاران و سازمان‌ها و نهاد‌ها این هدفگذاری محقق شود.

او با اشاره به روش‌های حامیان برای کمک به ایتام و محسنین خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ یا ثبت نام از طریق سایت اکرم امداد به آدرس Ekram.Emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد ایتام و محسنین را با کمک‌های خود زیر چتر حمایتی خود قرار دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.