رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: هزار و ۸۰۵ حامی نیک اندیش حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین را در این شهرستان برعهده دارند.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد:  ۸۸۰ ایتام و فرزندان محسنین تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان از حمایت‌های مادی و معنوی هزار و ۸۰۵ حامی و کمیته امداد بهره‌مند هستند.

او افزود: امیدواریم این تعداد با استفاده از فرصت شب قدر و ایام سوگواری ابوالایتام، حضرت امام علی (ع) افزایش قابل توجهی داشته باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: هر یتیم و فرزند محسنین به طور میانگین اعم از کمک نقدی، کالا و خدمات، ماهانه ۱۲۰ هزار تومان مستمری نیز دریافت می‌کنند.

خضری ادامه داد: هم‌اکنون ۶ هزار و ۴۵۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، یک‌هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۶۵۶ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

او با اشاره به روش‌های حامیان برای کمک به ایتام و محسنین خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ یا ثبت نام از طریق سایت اکرم امداد به آدرس Ekram.Emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد ایتام و محسنین را با کمک‌های خود زیر چتر حمایتی خود قرار دهند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.