استاندار اردبیل گفت: اهمیت و تاثیر کارهای فرهنگی در موفقیت جامعه کمتر از اقدامات اقتصادی و عمرانی نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در نشست با اعضای بسیج هنرمندان استان گفت: در رشد جامعه و موفقیت در عرصه های اقتصادی و عمرانی ، متعالی بودن جامعه به لحاظ فرهنگی نقش مهمی را دارد و باید برنامه ریزی توسعه با ارتقای فرهنگی همزمان انجام شود.

او افزود: تاثیری که هنر در همه زمینه ها و فرهنگ و روش زندگی مردم دارد ، چیز  دیگری نمی تواند جای آن را بگیرد.

استاندار اردبیل اظهار کرد: نباید در روند اقدامات آبادانی و رشد اقتصادی از توجه به فرهنگ غافل شویم و اگر به فرهنگ بی توجهی شود، در سایر زمینه های توسعه با مشکل مواجه می شویم.

بهنام جو با تاکید بر پیگیری و اجرای برنامه های فرهنگی در جامعه از سوی هنرمندان، حمایت و پشتیبانی از هنرمندان را از  اولویت های برنامه های مسوولان استان دانست.

او با بیان اینکه استان از امکانات و فضاهای لازم برای بهره برداری هنرمندان برخوردار است، نسبت به تحقق مطالبه اهالی فرهنگ و هنر  برای تامین فضاها قول مساعد داد.

استاندار اردبیل به آسیب های فرهنگی ناشی از تهاجم فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: باید کارهای فرهنگی در استان تقویت و استمرار یابد و در این خصوص همکاری همه حوزه ها و دستگاههای مرتبط ضروری است.

بهنام جو ترغیب جوانان به مشارکت در برنامه های فرهنگی و هنری در اوقات فراغت را یادآور شد و این اقدام را در استفاده بهینه جوانان در اوقات فراغت و کاهش گرایش به آسیب های اجتماعی با اهمیت دانست.

استاندار اردبیل از روحیه انقلابی و اسلامی هنرمندان استان قدردانی کرد و خواستار حفظ این روحیه برای کاهش آسیب های فرهنگی در جامعه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.