مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل از تدوین و اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای مقابله با قاچاق کالا در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل در جلسه کمیته فرهنگی ستاد مقابله با کالای قاچاق استان گفت: در این راستا دستگاه‌های فرهنگی نسبت به تدوین و پیشنهاد برنامه‌های فرهنگی برای اجرا در بین دانش آموزان و خانواده‌ها اقدام می‌کنند.

او بیان کرد: تاثیر برنامه‌های فرهنگی کمتر از اقدامات بازدارنده در جلوگیری از قاچاق کالا نیست و لازم است از ظرفیت رسانه‌های مختلف و خصوصا فضای مجازی استفاده کنیم.

مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ مقابله با قاچاق کالا مسابقات فرهنگی بین دانش آموزان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان استان با مشارکت استان البرز برگزار می‌شود.

شیری آراسته افزود: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات در این حوزه از ظرفیت شبکه شاد و رسانه ملی در استان استفاده می‌شود.

در این جلسه نماینده آموزش و پرورش، شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و صدا و سیما آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در خصوص مقابله با قاچاق کالا اعلام کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.