امام جمعه مسجد محمد رسول الله (ص) ایرانشهر گفت: مردم عزیز سیستان و بلوچستان باید از هر تجمعی پرهیز و از رفتن به مراسم عروسی و عزاداری خودداری کنند تا جلوی شیوع ویروس منحوس کرونا گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی شمس الحق دامنی امام جمعه مسجد محمد رسول الله (ص) ایرانشهر گفت: فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک، رعایت شیوه نامه های بهداشتی و نرفتن به خارج از منزل از جمله مهمترین دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا است و باید شهروندان عزیر این موارد را برای حفظ جان خود و دیگران رعایت کنند.

وی بیان کرد: مردم عزیز سیستان و بلوچستان شیعه و سنی؛ پیر و جوان، زن و مرد باید از هر تجمعی پرهیز و از رفتن به مراسم عروسی و عزاداری خودداری کنیم تا جلوی شیوع ویروس منحوس کرونا گرفته شود.

امام جمعه اهل سنت مسجد محمد رسول الله (ص) ایرانشهر گفت: عمر و تقدیر دست خداوند متعال است؛ اما اگر خودمان از آن چیز‌هایی که ما را به سوی مرگ می‌کشاند پرهیز نکنیم یک نوع خود کشی محسوب می‌شود که خودکشی هم در دین اسلام حرام است.
وی بیان کرد: خیلی از بزرگان ما از جمله نبی مکرم اسلام (ص) هم در مواردی که یک بیماری شایع می‌شد، برای پرهیز از ابتلا به آن بیماری، مواردی را رعایت می‌کردند در نتیجه زدن ماسک، منافاتی با تقدیر الهی ندارد.

مولوی دامنی تاکید کرد: مردم عزیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از شر ویروس منحوس کرونا رهایی یابیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار