رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ تیم از مجموعه پلیس راهوار سیستان وبلوچستان در سطح شهر زاهدان مستقر هستند و محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد همچنان به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ علی نام‌درست رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بیشترین مشکلات حوزه اجرای محدویت هوشمند، مخدوش و ناخوان کردن پلاک خودرو‌ها از سوی تعدادی از شهروندان برای فرار از اعمال قانون در مدت زمان اجرای این طرح است گفت: بعضی شهروندان در حوزه اجرای محدویت هوشمند، پلاک خودرو‌ها را مخدوش و ناخوانا کردند که این اقدام تخلف رانندگی محسوب نمی‌شود بلکه جرم قانونی بوده و راننده متخلف در صور محرز شدن این موضوع به مراجع قضایی معرفی و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه همه شهروندان باید به رعایت دستورالعمل‌ها و ممنوعیت تردد‌ها در ساعات ۲۲ تا سه بامداد اهتمام داشته باشند گفت: در صورت عدم رعایت این موضوع جداکننده نیوجرسی در سطح خیابان‌های اصلی شهر گذاشته خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان با قدردانی از شهروندانی که قوانین و مقررات را بخوبی رعایت می‌کنند افزود: به تمامی هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات رفت‌وآمد به کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

وی تصریح کرد: رانندگان دقت کنند اگر ضرورت شغلی برای آنان ایجاب نمی‌کند از تردد داخل شهر خودداری کنند تا با جلوگیری از این تردد‌ها انتقال ویروس کرونا را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار