ستاره تیم ملی فوتبال امید برزیل درباره شرایط این تیم در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دنی آلوز، که در حال حاضر در تیم فوتبال سائوپائولو بازی می‌کند همراه با تیم ملی فوتبال امید برزیل در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت خواهد کرد.

او در مصاحبه با سایت فیفا اظهار کرد: من همیشه آرزوی حضور در المپیک را داشتم. امیدوارم در این مسابقات مدال طلا را برای کشورم به ارمغان بیاورم. حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از اهداف من است.

آلوز همراه با تیم ملی فوتبال برزیل و تیم‌های باشگاهی که تاکنون عضو آن‌ها بوده توانسته است، ۴۳ قهرمانی کسب کند و تنها بازیکن دنیای فوتبال محسوب می‌شود که این تعداد قهرمانی را به دست آورده است.

آلوز همچنین ابراز امیدواری کرد که قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال بتواند، تعداد قهرمانی‌های خود را به عدد ۵۰ برساند و عنوان نخست جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را نیز همراه تیم ملی برزیل کسب کند.

دنی آلوز در خصوص دوران حضورش در تیم فوتبال بارسلونا بیان کرد: من هشت سال در تیم فوتبال بارسلونا بازی کردم. با این تیم ۶ قهرمانی در لالیگا کسب کردم و سه بار در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شدم. من در بهترین تیم تاریخ بارسلونا بازی کرده ام. هیچ تیمی را تاکنون به هماهنگی و جادویی آن بارسلونا را ندیده ام.

او در خصوص هم بازی بودن با مسی و نیمار گفت: مسی بهترین بازیکن جهان است و نیمار در رده دوم قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار