نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از قرارگرفتن ۳۲ روستای اهر در معرض حوادث غیرمترقبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، محرم‌زاده  نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از قرارگرفتن ۳۲ روستای اهر در معرض حوادث غیرمترقبه خبر داد و گفت: نزدیک به ۱۰ سال است اعتباری برای احداث سیل‌بند در روستا‌ها تخصیص نمی‌یابد.

 محرم‌زاده با اشاره به نیاز مبرم ۸۶ روستای شهرستان‌های اهر و هریس به بازنگری طرح هادی روستایی افزود: عمده مشکلات روستا‌های اهر و هریس از تاخیر در بازنگری طرح هادی روستایی ناشی می‌شود، به طوری‌که ۵۳ روستای اهر و ۳۳ روستای هریس عمر ۱۰ ساله طرح هادی را سپری کردند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تعریف پروژه‌های عمرانی به ارزش ۹ میلیارد تومان در روستا‌های شهرستان اهر خبر داد، گفت: برای امسال پروژه‌های عمرانی به ارزش ۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی با اولویت تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و روستا‌های دارای مشکل پیش‌بینی شده است.

او با انتقاد از عدم تخصیص اعتبار به احداث سیل‌بند در روستا‌های شهرستان اهر گفت: با توجه به این‌که ۳۲ روستای اهر در معرض حوادث غیرمترقبه قرار دارند و از طرفی اکثر روستا‌های شهرستان اهر نیاز به احداث سیل‌بند دارند، ولی متاسفانه در طول ۸ سال گذشته هیچ‌گونه اعتباری از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه اختصاص نیافته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.