مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در ۳ ماه اول امسال، فوتی‌های ناشی از حوادث جاده‌ای استان اصفهان حدود ۱۷ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس اعلام اداره راه در ۳ ماهه اول امسال در حوادث جاده‌ای استان ۱۳۱ نفر فوتی و هزار و ۷۰۹ نفر مجروح داشته‌ایم که حوادث فوتی ۱۷ درصد کاهش و حوادث جرحی ۱۵ درصد افزایش داشته است.

او  با اشاره به حادثه به وجود آمده برای اتوبوس خبرنگاران، ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده خبرنگاران اظهار داشت: چنین حوادثی را در سال‌های گذشته مانند واژگونی سرویس شرکت پالایش نفت در خمینی‌شهر در سال ۹۹، واژگونی مینی‌بوس در خوانسار در سال ۹۸، واژگونی اتوبوس در محدوده شهر اصفهان و در ورودی سپاهان‌شهر داشته‌ایم که منجر به فوت و زخمی شدن افراد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه روزانه هزار و ۵۰۰ نفت‌کش از انبار شهید منتظری به استان‌های دیگر سوخت‌رسانی می‌کنند، افزود: استان اصفهان به دلیل قرار گرفتن در چهارراه ارتباطی، شرکت‌های زیادی در حوزه حمل و نقل دارد که در محور جنوب و شمال قرار دارند؛ تانکر‌های سوختی که از استان‌های دیگر می‌آیند و از استان عبور می‌کنند، بعضاً دچار حادثه می‌شوند و خساراتی را به بار می‌آورند.

شیشه‌فروش با بیان اینکه در حوادث شهری در ۳ ماهه اول سال جاری ۵۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند، بیان کرد: ۲۶ نفر موتورسوار، ۱۳ نفر عابر پیاده و ۱۲ نفر نیز در سایر موارد در حوادث شهری جان خود را از دست داده‌اند، رعایت اصول ایمنی و استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران ضروری است و عابران پیاده و خودرو‌ها نیز باید موارد ایمنی را رعایت کنند.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار