رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: تخطی از سرعت مطمئن و نبود ایمن‌سازی راه دلیل تصادف امروز در بزرگراه شهیدکشوری و مرگ زن ۳۵ ساله بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سرهنگ محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به حادثه بزرگراه شهید کشوری اصفهان گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید کشوری براثر برخورد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با تیر پایه روشنایی حاشیه راه اتفاق افتاد.

او افزود: متأسفانه راننده ۳۵ ساله شخص مونث در دم فوت و دیگر سرنشین خودرو به شدت مجروح شد.

رییس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه بدون توجه به علت تصادف می‌توان گفت شدت خسارت وارده به وسیله نقلیه و شدت صدمات به سرنشینان از ناایمن بودن و ضعف ایمنی در بدنه خودرو حکایت دارد، ادامه داد: به عبارتی ضعف ایمنی خودرو هم در میزان خسارات و هم در شدت صدمات وارده به سرنشینان بسیار تأثیرگذار بوده و نقش مستقیم داشته است.

او با بیان اینکه علت تصادف در حادثه ترافیکی امروز به استناد تبصره سه ماده ۱۴ قانون جدید اخذ جرایم رانندگی ۵۰ - ۵۰ به صورت مساوی ناشی از عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده سواری پژو و عدم اصلاح و ایمن سازی راه از سوی سازمان مربوطه بوده است، ابراز داشت: ایمن سازی معابر شهری و به ویژه بزرگراه‌ها باید در دستور کار ویژه مسئولان قرار گیرد.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.