پاسخ دختر بروس لی به اظهارات جدید تارانتینو

شانون لی، دختر بروس لی فقید در واکنش به اظهارات جدید کوئنتین تارانتینو گفت: از مردان سفید پوست مثل تارانتینو بیزار است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، در تور رسانه‌ای کوئنتین تارانتینو برای تبلیغات انتشار کتاب جدیدش به نام «روز و روزگاری در هالیوود»، این کارگردان در پادکست جو روگان حاضر شد. طی این مصاحبه، راجع به انتقاد‌های مطرح شده در زمینه نحوه به تصویر کشیدن بروس لی، به خصوص سکانس مبارزه‌ای که بروس لی در آن شکست می‌خورد، از تارانتینو سوال شد.

تارانتینو هم در پاسخ به این سوال با اشاره به انتقادات پیشین دختر بروس لی گفت: درک می‌کنم که دخترش با این موضوع مشکل داشته باشد. به هر حال پدر لعنتی اوست.

شانون لی، دختر بروس هم در پاسخ به صحبت‌های جدید تارانیتنو برای هالیوود ریپورتر نوشته است: از مردان سفید پوست هالیوود که سعی دارند به من بگویند بروس لی چگونه بوده است، بیزارم. چرا تارانتینو طوری صحبت می‌کند که انگار بروس لی را می‌شناسد و از او متنفر است؟ در حالی که هرگز با بروس لی ملاقات نکرده است.

شانون لی ادامه می‌دهد: از اینکه از سفید پوستان هالیوود می‌شنوم بروس لی مغرور بوده خسته شده ام؛ چرا که آن‌ها نمی‌دانند در دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی کار کردن در هالیوود برای یک مرد چینی چقدر می‌تواند سخت باشد. هالیوود اعتماد به نفس و مهارت‌های بروس لی را با خودخواهی و غرور اشتباه می‌گیرد. از کسانی که می‌گویند بروس لی یک مبارز رزمی واقعی نبوده و فقط این کار‌ها را در فیلم‌ها انجام می‌داده است، بیزارم.

شانون لی در ادامه صحبت هایش می‌گوید، این نظرات تارانتینو با توجه به اعتراضاتی که در یک سال گذشته علیه خشونت‌های ضد آسیایی صورت گرفته، مورد استقبال قرار نمی‌گیرند.

گفتنی است رمان «روز و روزگاری در هالیوود»، نوشته کوئنتین تارانتینو که روایتی متفاوت از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته این کارگردان ۵۸ ساله است، برای اولین بار منتشر شده و پس از گذشت تنها یک روز پرفروش‌ترین کتاب آمازون شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
بروسلی مثل اب بود در مقابل سیاه پوستان امریکایی که قربانی نژاد پرستی بودند بسیار مهربان بود و در مقابل سفید پوستان مغرور و نژاد پرست امریکایی که خودشان را نژاد برتر می دانستند و کشور امریکا را کشور برتر می دانستند عزتمند بود اما سفید پوستان مغرور از عزتمند بودن رنگین پوستان متنفر هستند و انها را به چشم برده نگاه می کنند و عزت انها را به اسم غرور و تکبر صدا می کنند امریکا قبلا ملت ایران را وحشی نامیده بود و امام خمینی در جواب امریکاییها گفته بود که ما را به خاطر اینکه در مقابل استکبار و زیاده خواهی انها ایستادگی می کنیم وحشی می نامند در حالی که ما عزتمند و مقاوم هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
در این فیلم بروسلی به شدت تحقیر شده است چون یک استاد هنرهای رزمی و قهرمان بزرگ رزمیکار و کارگردان و بازیگر موفق اسیایی و هالیوودی و مخالف نژاد پرستی در حد یک بازیگر کوچک شده است که حتی عرضه شکست دادن یک بدلکار ساده را هم ندارد و لاف زن و مغرور است این فیلم مخالف واقعیت است و بر اساس دروغ و نژاد پرستی ساخته شده است .
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۰:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰
سلام درودبربروس لی بزرگ وباشانون من تاحالافیلمهای تارانتینوروندیده بودم ولی وقتی یکی ازفیلمهای اشغالشودیدم فهمیدم که مزخرف ترین فیلمسازی هست که تاحالادیدم این احمق هنوزخیلی براش زوده که بخواداسم بروس لی بزرگ روبه زبون بیاره
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۰:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۰

از طرف تارانتینو میگم :« ما رو دور نندار!»

Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۸:۱۷ ۱۳ تير ۱۴۰۰
بروسلی ‌یکی‌از‌بهترین‌وقوی‌ترین‌بازیگر‌جهان‌است‌‌روحت‌شادبروسلی‌بزرگ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۲ تير ۱۴۰۰
بهترین بازیگر جهان بدون چون چرا بروسلی هست
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۷ ۱۲ تير ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
بروسلی یک انسان آزاده اندیش عادل خردمند و با اراده بنفس بالا و نخبه و خلاق و متفکر و با عرضه بود و در رشته ورزشی کنگفو استاد بینظیری بود و دارای سبک جیتکندوی مخصوص به خودش بوده است که تا کنون میلیونها میلیون دانشجوی این سبک رشته ورزشی از او در سر تا سر جهان تعلیم و تربیت گرفته اند ، به چرتو پرتهای حسودانه و تنگ نظران و بخیلان خودشیفتگان توجه نکنید بروسلی یک مرد شرافت مند با وجدان پر تلاش بود . روحش شاد و یادش گرامی باد و در ضمن بهشت و جهنم رفتن هر انسانی را خداوند جل جلاله تعیین می کند که او بسیار بخشنده و مهربان است .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۲ تير ۱۴۰۰
حسود هرگز نیاسود . بروس لی باشرف بود و ضد استکبار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۲ تير ۱۴۰۰
بروس لی هم خوشگل خوش تیپ ودر حرفش رقیب نداشت هنوزم فیلمهاش جالب دیدنی هستن کاش من دختر بروس لی بودم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۲ تير ۱۴۰۰
من هنوز زندم دخترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۲ تير ۱۴۰۰
مرگ بر تارنتینو و هالیوود ، دورود بر بروسلی فقید. روحش شاد .
آخرین اخبار