حجت الاسلام منتظری گفت: دریافت واکسن کرونای ایرانی از سوی رهبر انقلاب (مدظله العالی) به معنای توجه و اهتمام به توان و ظرفیت‌های داخلی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه شهرستان انار  در خطبه‌های نماز جمعه امروز به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در دیدار با مسئولان دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، شهید بهشتی را یک انقلابی تمام عیار و الگوی انقلابی گری دانست که حق عظیمی بر گردن کشور و ملت ایران برای تدوین قانون اساسی و حرکت جهادی در قوه قضاییه دارد.

او افزود: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از حضور حدود ۲ ساله حجت الاسلام رئیسی و حرکت های جهادی و شبانه روزی او که موجب اعتماد مردم به نظام شد، تشکر و قدردانی کرد.

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: دریافت واکسن کرونای ایرانی  از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به معنای توجه و اهتمام به توان و ظرفیت‌های داخلی است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: از ۸۰ سال پیش، جنایات آمریکا علیه ملت ایران کاملا مشخص  هست و سراسر تاریخ آمریکا، ضد حقوق بشر است.

امام جمعه  شهرستان انار افزود: فقط در این هفته، ۶ جنایت با حمایت آمریکایی‌ها و متحدانش انجام شده است که حادثه ۷ تیر، بمباران شیمیایی سردشت، ساقط کردن هواپیمای مسافربری و حمایت از قاتلان ۱۷ هزار نفر از مردم مظلوم ایران، گوشه‌ای از آن هزاران جنایت دد منشانه آمریکائی ها است.

او بیان کرد: جنایات آمریکایی‌ها در جنگ جهانی دوم، استفاده از بمب علیه ژاپنی ها، جنایات جنگی در ویتنام، مداخله در امور داخلی کشور‌های عراق،  افغانستان سوریه ونزوئلا و غیره، حمایت از تروریست‌های تکفیری، بی اعتنایی به نقض حقوق بشر از سوی متحدانش، حمایت بی قید و شرط از رژیم سفاک صهیونیستی و حمایت و سکوت نسبت به جنایات سعودی‌ها در قبال مردم مظلوم یمن نمونه‌ای از جنایات ضد حقوق بشری آمریکایی ها است.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اینکه موضوع کرونا را جدی بگیرید و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از گسترش و طغیان ویروس کرونا جلوگیری کنید، از مردم خواست: در مصرف آب و برق، نهایت صرفه‌جویی را داشته باشید.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار