استاندار خوزستان گفت: یکی از نگرانی‌های ما در روز‌های کرونایی برگزاری آزمون کنکور بود که رعایت نکات بهداشتی در محل‌های آزمون استان مطلوب است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: امسال حدود ۸۳ هزار داوطلب در استان در حوزه‌های مختلف در کنکور حضور پیدا کردند که این دانشگاه میزبان ۲۸ هزار داوطلب است و تاکنون روند اجرای اصول بهداشتی مناسب بوده است.

او بیان داشت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به خوبی رعایت شده و تمامی وسایل ضدعفونی کننده و تب سنج در محل‌های آزمون وجود داشت و در این زمینه دیگر دغدغه‌ای وجود ندارد و  روند برگزاری آزمون مطلوب بوده و خانواده‌ها نیز برای نیامدن در محل‌های آزمون به خوبی توجیه شده‌اند و شاهد ازدحامی در این محل‌ها نبودیم البته حداقل جمعیت والدین را در اطراف محل آزمون با رعایت اصول بهداشتی مشاهده کردیم.

سلیمانی دشتکی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که در آزمون امسال انجام شد در نظر گرفتن اتاق قرنطینه در محل‌های آزمون بود تا اگر داوطلبی بیماری زمینه‌ای یا تب دارد در این محل حضور یابد و از آزمون عقب نماند؛ همچنین تمهیداتی برای انتقال بیماران احتمالی کرونایی به بیمارستان و گرفتن آزمون در همان محل در نظر گرفته شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: یکی از مشکلات آزمون سراسری امسال در خوزستان برای شرکت کنندگان در شهر جدید کرخه ایجاد شد که سازمان سنجش در این زمینه دیر اقدام کرد، اما با این وجود تدابیر لازم در این‌زمینه اندیشیده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.