فرماندار بروجن گفت: محدودیت‌ها در تمامی اماکن تفریحی، گردشگری، تالاب ها، پارک‌ها و بوستان‌ها با هدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع کرونا تشدید می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ و بر اساس آخرین آمار رسمی، از ۱۲ هزار و ۱۸۹ بیمار مشکوک اقدام به نمونه گیری شده که نتیجه تست ۴ هزار و ۲۵۶ نفر مثبت بوده است.

او افزود: با ثبت ۶۱ فوتی در سال جاری، آمار جانباختگان قطعی ناشی از کرونا در شهرستان بروجن به ۲۱۴ نفر رسیده است.

ملکی با بیان اینکه تنها ۴۰ درصد از واحد‌های صنفی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند اضافه کرد: رعایت جدی‌تر دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار مردم، مسئولان و قشر‌های مختلف و به ویژه بازاریان قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: محدودیت‌ها در تمامی اماکن تفریحی، گردشگری، تالاب ها، پارک ها، بوستان‌ها و... با هدف جلوگیری از اجتماع مردم و پیشگیری از شیوع کرونا تشدید می‌شود.

ملکی گفت: کلیه مسیر‌های دسترسی به تفریحگاه سیاسرد بروجن و امامزاده حمزه‌علی بلداجی مسدود شده و اتراق، برپایی چادر و پارک خودرو در اماکن مذکور ممنوع است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۸ ۱۲ تير ۱۴۰۰
با سلام کدام تشدید اعمال خوزستانیها یک هفته است در تالاب چغاخور و امامزاده حمزه علی چادر زده اطراق کرده اند دیروزجمعه مسیر بلداجی تا چغاخور را باید یکساعته طی میکردی با ترافیک سنگین پارکهای بروجن هم که الا ماشاالله ما تاکی باید تاوان ندانم کاری مسئولین و مردم بیوجود و بی فرهنگ خوزستان اصفهان لردگان شهرضا مبارکه یاسوج اردل ناغان و شهرکرد را بدهیم دیروز عصر مسیر بروجن تا گندمان را 50دقیقه طی کردیم