مردم شهرستان انار پارسال با پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد ریال زکات مستحبی، مقام اول را در استان کرمان به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسین رشیدی، مسئول زکات شهرستان انار در جلسه ستاد زکات شهرستان انار که با حضور اعضا برگزار شد، گفت: طی پارسال، بیش از ۴۰ میلیارد ریال زکات مستحبی جمع آوری شده در زمینه درمان، معیشت، مسکن، جهیزیه، ساخت سرویس بهداشتی، لوازم منزل و غیره هزینه شد. 

او افزود: در جلسه‌ای که در استان تشکیل شده بود، زین العابدینی، سرپرست زکات استان کرمان گفت: شهرستان انار، طی پارسال در زمینه پرداخت زکات مستحبی، مقام اول را کسب کرده و از خیران منطقه قدردانی کرد. 

در این نشست جدیدی، رییس کمیته امداد شهرستان انار گفت: در ۳ماه امسال، مبلغ ۲۱ میلیارد ریال جمع آوری شده که در زمینه‌های مختلف از قبیل:  توزیع ۲ هزار و ۴۰۰ سبد غذایی، توزیع ۲۴ هزار پرس غذای گرم، ۴ مورد درمان، احداث سرویس بهداشتی و غیره هزینه شده است.

در ادامه حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه و ریاست شورای زکات انار نیز گفت: در هفته عفاف و حجاب و اعیاد قربان و غدیر خواستار تهیه بسته‌های معیشتی، جهیزیه، درمان نیازمندان، لوازم منزل و غیره درقالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شدیم که  قرار است  جمع آوری و به نیازمندان اهدا شود. 

 انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار