رئیس پلیس راه استان همدان از فوت ۱۶ موتورسوار در سه ماهه نخست امسال در سوانح جاده‌ای استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ۱۶ موتورسوار در سه ماهه نخست امسال در سوانح جاده‌ای استان جان باختند و همه موتورسواران فوت شده در این مدت بدون گواهینامه بوده و هیچ یک از آن‌ها از کلاه ایمنی استفاده نکرده بودند.

او افزود: سوانح منجر به جرح و فوت موتورسواران روز هنگام در روستا‌ها و معابر فرعی و شب هنگام در جاده‌های اصلی به علت کاهش حضور تیم‌های گشتی پلیس راه در مسیر‌های شریانی و ورود موتورسواران به مسیر‌های اصلی، اتفاق می‌افتد.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه اغلب درگذشتگان بین ۱۵ تا ۴۵ سال سن داشتند تصریح کرد: متاسفانه استقبال این طیف برای استفاده از کلاه ایمنی بسیار کمرنگ است و تنها با دیدن پلیس و برای جریمه نشدن از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند.

سرهنگ عزیزی افزود: نیمه شب گذشته موتورسوار ۱۵ ساله که با ترک نشین حدود ۴۰ سال در جاده ملایر – بروجرد تردد داشت با گارد ریل وسط جاده برخورد کرد که با توجه به استفاده نکردن موتورسوار نوجوان از کلاه ایمنی و شدت سانحه، او بلافاصله جان باخت، اما ترک نشین مجروح و به مرکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.