نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی برای انتقال پیام خود و نیز جذب جوانان از نرم افزار‌های محبوب و پرکاربرد در جهان استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی از نرم افزار پرطرفدار "تیک تاک" که در بین جوانان محبوبیت ویژه‌ای دارد، برای انتقال پروپاگاندا و تبلیغات سیاسی استفاده می‌کند.

بر این اساس، طی یک ماه پیش از آغاز حملات ۱۲ روزه در نوار غزه که در نهایت هم با شکست رژیم صهیونیستی پایان یافت، نیرو‌های این رژیم غاصب فیلمی را از طریق "تیک تاک" منتشر کرده بودند که در آن خلبانان هواپیما‌های نظامی این رژیم سرود استقلال می‌خواندند.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی از جمله کاربران نرم افزار "تیک تاک" هستند که به ظاهر فیلم‌هایی معمولی و مورد پسند جوانان را منتشر می‌کنند، ولی در واقع به گفته برخی تحلیلگران فضای مجازی، آن‌ها برای جو سازی و تبلیغ فعالیت‌های این رژیم در این نرم افزار فعالیت دارند.

بازی‌های جاسوسی و پنهان کاری، آموزش هک و تعلیم سربازان از جمله موضوعاتی است که رژیم صهیونیستی با محوریت آن‌ها در این نرم افزار فیلم منتشر می‌کند.

نخستین فیلم نیرو‌های صهیونیستی در سپتامبر سال گذشته میلادی و به مناسبت سال جدید یهودیان منتشر شد. پس از آن نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی با انتشار فیلمی تبلیغاتی از توانایی‌های دفاعی گنبد آهنین توانستند مخاطبان زیادی را به خود جلب کنند. این فیلم در آن زمان بیش از یک میلیون بار دیده شد.

"تیک تاک" یک پلتفرم محبوب و پرطرفدار در میان جوانان است که برخلاف ادعای سازندگان آن در بیشتر موارد محتوایی سیاسی را با زبانی جوان پسند دنبال می‌کند.

به گفته برخی تحلیلگران حوزه فضا‌های مجازی، زمانی که یک بحران سیاسی و یا درگیری‌های بین المللی در جهان خبرساز می‌شود فعالیت‌ها و آمار بازدیدکنندگان از طریق این پلتفرم به شدت افزایش می‌یابد. رژیم صهیونیستی هم در بسیاری از موارد از این فضای پرطرفدار در میان جوانان برای انتقال پیام و تبلیغ برای فعالیت‌های این رژیم غاصب استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۵:۳۵ ۱۱ تير ۱۴۰۰
چرا همش میگید اونها دارن برای خودشون تبلیغ سیاسی و غیره میکنن ، کسی دست شما رو نبسته.
راه حل خیلی ساده ای داره این مسئله :

خوب شما هم تبلیغ کنید!
همش به بهانه اینکه این رسانه ها جایگاه تبلیغ فلان کشور و فلان کشور هست دارین فیلتر میکنید ، حالا فیلتر به جایی نرسیده دارین باز هم راه رو اشتباه میرین.
دوست عزیز ، برادر/خواهر محترم با این روش ها نمیتونید جلوگیری کنید ، اصلا تو دنیای تکنولوژی الان جلوگیری اون هم به این سبک ها منسوخ شده و بلا استفاده هست.
چرا بجای اینکه مردم تحت فشار بزارید یکم فکر نمیکنید شاید راه حل مناسب تری برای این مشکلات پیدا بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۱ تير ۱۴۰۰
بهونه جدید و زمینه سازی واسه فیلتر دوباره
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۴:۱۲ ۱۱ تير ۱۴۰۰
اونجا هم خداروشکر دیدم شکست خوردن و از ویدئوهاشون استقبال نمیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۱ تير ۱۴۰۰
تیک تاک را رفع فیلتر کنید تا جوابشان را بدهیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۱ تير ۱۴۰۰
توی ایران که ماشالله همه شون فیلتره، یه واتس آپ مونده که به حول قوه الهی اونم فیلتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۱ تير ۱۴۰۰
حالا شما می خواید با فیلتر کردن و جرم انگاری میدون کامل بدین دست اونا! :)
آخرین اخبار