مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: اصلاح قیمت شیر خام در دولت فعلی انجام می‌شود.

مرتضی حنیفه زاده مشاور وزیر جهاد کشاورزی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص افزایش قیمت شیرخام اظهار کرد: به تازگی مباحثی در خصوص افزایش قیمت مصوب شیرخام در دولت مطرح شده است که البته دامداران بیشتر از هر زمانی خواستار این افزایش قیمت هستند.

او افزود: هنوز میزان افزایش قیمت در جلسات دولت و انجمن‌های دامداری مشخص نشده است، اما این جلسات همچنان ادامه دارد تا قیمت را مشخص کنیم که هم به نفع تولیدکننده و هم به نفع مصرف‌کننده باشد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: محصولات لبنی و فرآورده‌های آن از مهم‌ترین اقلام اساسی و مصرفی مردم هستند که قطعا با گران شدن آن‌ها قدرت خرید مردم نیز کاهش پیدا خواهد کرد، اما از طرفی هم این دامداران هستند که از هیچ گونه حمایتی برخوردار نیستند و متضرر شده‌اند.

حنیفه زاده ادامه داد: دولت بیشتر از اینکه به دنبال افزایش قیمت‌ها باشد، به دنبال اصلاح قیمت‌ها است و در این خصوص باید تصمیمی گرفته شود که به هیچ یک از طرفین یعنی مصرف کننده و تولیدکننده آسیب وارد نشود.

او در پایان تصریح کرد: اصلاح قیمت شیر خام باید در دولت فعلی انجام شود؛ چرا که معیشت مردم و فعالیت تولیدکنندگان شوخی بردار نیست که آن را به دولت بعد و زمان دیگری موکول کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۱۳ تير ۱۴۰۰
هر وقت دولت میخاس یچیزیو ثابت نگه داره چن برابر میشه خدایا ایی ملت چ گناهی کردن ک گیر ایی دولت ومسوولین افتادن الله واکبر یا خدا بداد مردم برس روزانه همچی گرونتر میشه مثلا ی پفک با پوسته بزرگ باز ک میکنی ۹ دونه پفک توش بقیه ش خواس قیمت بالا بقیه اجناسم همینطور بقران بریدیم کی دولت میخاد ملتو نجات بده
آخرین اخبار