استاندار کرمانشاه گفت: نقش صنعتگران، فعالان عرصه تولید، کارآفرینان و تلاشگران حوزه صنعت و معدن در تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان بسیار چشمگیر است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند درنشست با اعضای خانه صنعت و معدن گفت: بی شک همت والا و عزم راسخ تلاشگران بخش صنعت و معدن در شرایط سخت تحریم ها، تنگنا‌های اقتصادی و مشکلات ناشی از بحران کرونا سبب سربلندی، اقتدار کشور شد.

استاندار کرمانشاه افزود: صنعت و معدن به عنوان موتور محرکه و پیشران اقتصاد با اتکا به توان داخلی سهمی مهم در کاهش نرخ بیکاری، تداوم روند توسعه ای، احیای واحد‌های راکد و بهبود شاخص‌های کمی و کیفی حوزه اقتصادی برعهده داشت که در استان کرمانشاه این سهم بسیار پررنگ بود و با همدلی، همراهی و هم افزایی موثر محقق شد.

استاندار کرمانشاه گفت: فعالان این عرصه در بحران‌ها و کمک‌های مومنانه نیز در کنار مردم بودند و به عنوان پشتیبان برای کمک رسانی و ارائه خدمت به اقشار آسیب پذیر پیشقدم شدند.

بازوندبا بیان اینکه در سالی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شده ضمن تسهیل فرآیند‌ها از بخش تولید به صورت گسترده حمایت خواهد شد گفت: خوشبختانه امروز ۱۰۰ میلیارد تومان به عنوان مشوق برای کارآفرینان و تولید کنندگان، تکمیل و تأمین زیرساخت و کمک به بخش تولید در شورای برنامه ریزی و توسعه مصوب و مدنظر قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه برنامه ریزی و حمایت از ایجاد و توسعه زیرساخت‌های واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری واستفاده از ظرفیت شهرک‌های صنعتی در کنار تلاش برای احیای واحد‌های راکد را در تحقق اهداف پیش بینی شده بسیار موثر دانست و گفت: با حمایت از تولید باید انگیزه جذب و ورود سرمایه گذاران به استان را بیش از گذشته فراهم کرد.
انتهای پیام/ز

برچسب ها: صنعت و معدن ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.