مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: رونق صنعت حفاری و تکمیل عملیات‌های مربوطه در گروی تهیه مواد شیمیایی کاربردی سیال حفاری است.

حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقش مهم و موثر شرکت‌ها و پیمانکاران داخلی در تامین نیاز‌های صنعت نفت و حفاری اشاره کرد و گفت: همکاری و همیاری میان شرکت‌های دارای تجربه و ارائه دهنده خدمات در زمینه تولید مواد شیمیایی سیال حفاری و تامین به موقع اقلام با کیفیت و متعاقب آن شتاب بخشی به عملیات حفاری تاثیر بسیاری دارد.

او با بیان اینکه مواد شیمیایی که در تهیه سیال حفاری کاربرد دارند تکمیل کننده عملیات حفاری هستند و بدون این مواد انجام عملیات امکانپذیر نیست، افزود: از مدیریت‌های مرتبط در شرکت و شرکت‌های تولید کننده این مواد انتظار می‌رود در خصوص ارتقاء کیفیت محصولات و ایجاد رقابت، منطقی شدن قیمت‌ها و تشریک مساعی در انجام کار همکاری بیش از پیش و با تقویت این همکاری‌ها موجب استمرار فعالیت‌ها و رونق در بازار صنعت حفاری کشور شوند.

گلپایگانی بیان داشت: شرکت ملی حفاری ایران بزرگترین شرکت حفاری در ایران محسوب می‌شود و افزون بر ۵۰ درصد سهم بازار حفاری در کشور را دارد که با توجه به حوزه فعالیت نفت و گاز، گستردگی میادین و طرح‌های توسعه‌ای در برنامه‌های آتی در امر تولید از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، برنامه ریزی، پیگیری و حل مشکلات را مورد تاکید قرار داد و بر تقویت همکاری با شرکت‌های اصلی فعال در تولید و تامین مواد شیمیایی تاکید و تصریح کرد: پرداخت مطالبه‌های شرکت‌ها در اولویت کمیته تخصیص منابع مالی شرکت قرار دارد و توجه ویژه به این بخش صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.