کنکور ریاضی و انسانی در آذربایجان غربی برگزار شد

کنکور ریاضی و انسانی در آذربایجان غربی با بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب برگزار شد.

علیرضا مظفری نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: تعداد داوطلبان کنکور سراسری امسال در آذربایجان غربی ۶۳ هزار و ۵۶ نفر است که بیش از ۳۴ هزارنفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.

او افزود: بیشترین تعداد داوطلبان آزمون سراسری در آذربایجان غربی با ۲۹ هزار و ۸۱۱ نفر مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی است و پس از آن هم گروه آزمایشی علوم انسانی با ۱۸ هزار و ۶۶۲ نفر قرار دارد.

مظفری آمار داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی را نیز سه هزار و ۹۱۵ نفر اعلام کرد و گفت: در گروه آزمایشی هنر سه هزار و ۵۵۱ نفر و در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز هفت هزار و ۱۱۷ داوطلب از آذربایجان غربی حضور دارند.

معاون آموزشی دانشگاه ارومیه ادامه داد: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی فردا جمعه یازدهم تیر با هم رقابت می‌کنند و روز شنبه ۱۲ تیر ‏ماه نیز آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی برگزار می‌شود‎.

رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آذربایجان غربی با تاکید بر این که تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی در جریان برگزاری کنکور در حوزه‌های امتحانی سختگیرانه اجرا می‌شود، گفت: تمامی دانش آموزان و دست‌اندرکاران کنکور پیش از ورود به حوزه امتحانی تب سنجی می‌شوند.

او افزود: برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان در آزمون سراسری، تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شده است تا این داوطلبان با اطمینان خاطر بیشتری در حوزه‌های امتحانی حاضر شوند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.