مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل مس رفسنجان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا رجبی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری قبل از بازی این تیم مقابل مس رفسنجان در چارچوب مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی با تیم خوب و هماهنگ مس رفسنجان داریم و می‌دانیم که از این بازی چه می‌خواهیم. درست است که مس رفسنجان در اولین سال حضور خود در لیگ برتر قرار دارد، اما با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد و البته بازیکنانی که در نیم‌فصل گرفته‌، حریف سرسختی برای تمام تیم‌ها محسوب می شود.

مربی فولاد افزود: باید تلاش کنیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و باعث شادی مردم خونگرم خوزستان و هواداران شویم. فلسفه ما همیشه بازی به بازی بوده است. فصل قبل نیز با همین هدف‌گذاری توانستیم پس از شش سال برای تیم بزرگ فولاد، با کمک تمام اعضای تیم و هواداران سهمیه لیگ قهرمانان آسیا کسب کنیم.

رجبی درباره غایبان تیم فولاد عنوان کرد: ساسان انصاری و محمد آبشک را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. تعداد زیادی از بازیکنان ما هنوز مصدوم هستند. این موضوع روی تیم ما تاثیر منفی گذاشته است. دیدید که در دیدار با سپاهان، ما کمتر از ۴۰ درصد از بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشتیم. به هرحال و با وجود این شرایط، برای موفقیت باید با برنامه وارد زمین شویم. تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا بتوانیم موفق شویم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار