گوشی Samsung Galaxy F22 با پردازنده Helio G80 به زودی معرفی می شود

به تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی تازه شرکت سامسونگ که برای بازار کشورهای بدون 5G طراحی شده، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ شرکت سامسونگ در حال آماده سازی این شرکت برای راه اندازی گوشی هوشمند Galaxy F22 است که گفته می‌شود با نام Galaxy A22 در بازار‌های غیر 5G مثل بازار تلفن همراه هند عرضه خواهد شد. زیرا در حال حاضر Galaxy A22  5G برای کشور‌هایی که فناوری نسل پنجم را دارند معرفی شده است.


بیشتر بخوانید


جزئیات گوشی جدید سامسونگ

این گوشی در کنسول Google Play ظاهر شده و مشخصات مهم و کلی آن نیز تایید شده است. این گوشی با نام Galaxy F22 و با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به تراشه Mediatek Helio G80 و ۴ گیگابایت RAM مجهز است. این گوشی هوشمند ارزان قیمت با اندروید ۱۱ خارج از جعبه عرضه می‌شود، صفحه نمایش Infinity-U با یک بریدگی برای دوربین سلفی همراه خواهد بود.

گوشی Samsung Galaxy F22 با پردازنده  Helio G80 بزودی معرفی می شود

در این لیست همچنین وضوح صفحه نمایش ۱۳۳۳ در ۷۲۰ پیکسل نشان داده شده و با توجه به اینکه اسکنر اثر انگشت در کنار صفحه قرار دارد، نمایشگر احتمالاً LCD است. اطلاعات فاش شده قبلی نشان دهنده یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۱۵ وات و چهار دوربین در پشت بود که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک لنز واید ۸MP نیز در این تلفن تعبیه شده و دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسیلی خواهد بود.

هنوز درباره قیمت این گوشی جدید اطلاعاتی در دست نیست و این تلفن برای بازار هند عرضه خواهد شد و با این حساب ممکن است قیمت پایینی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار