رندرهای رسمی دو گوشی Samsung Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 فاش شدند

تصاویر رسمی مربوط به دو گوشی Samsung Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 در فضای مجازی منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صحبت‌های زیادی در مورد Samsung Galaxy Z Fold۳ وجود دارد که دارای یک دوربین نمایشگر برای صفحه نمایش داخلی و تاشو است، اما رندر‌های جدید رسمی ظاهر گوشی که امروز فاش شد، با این فرضیه مخالف است و به وضوح یک عکس سلفی سوراخ دار را نشان می‌دهد snapper در مکانی کاملاً مشابه جایی که در Z Fold۲ قرار دارد.

گوشی Samsung Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 بطور رسمی ارائه شدند

تصویرمنتشر شده این واقعیت را تأیید می‌کند که Fold۳ از S Pen پشتیبانی می‌کند، اگرچه امکان دارد از یک Pen خاص باشد، زیرا تصویر موجود در آن دارای کلمات Fold Edition به صورت لیزری بر روی آن است. همچنین دوربین عقب سه گانه را مشاهده می‌کنیم که در مقایسه با گلکسی S۲۱ Ultra یا حتی S۲۱ / S۲۱ + بسیار کوچک‌تر است. به نظر می‌رسد هیچکدام از این سه تیرانداز پریسکوپ نیستند، بنابراین ما تصور می‌کنیم که تنظیمات مشابه تلفن سال گذشته در Fold۲ با یک تلفن گسترده، فوق العاده باز و ۲ / ۳x خواهد بود.

گوشی Samsung Galaxy Z Fold3 و Z Flip3 بطور رسمی ارائه می شوند

به نظر می‌رسد این گوشی در حالت تا خورده نازک‌تر از گوشی قبلی خود است، اما زاویه‌ها چیزی در مورد اینکه آیا فاصله صفحه هنوز وجود دارد را به ما نمی‌گوید. در تصویر بعدی، Fold۳ در کنار Galaxy Z Flip۳ قرار دارد و از آنجا که به نظر می‌رسد این یک عکس تبلیغاتی رسمی است، نام Flip۳ تأیید می‌شود.

ویژگی‌های گوشی Z Flip۳ 

تاشو کوچکتر دارای یک طراحی دو رنگ است، با یک سیستم دوربین دوگانه و یک صفحه بیرونی بسیار بزرگتر (و در نتیجه قابل استفاده تر). به نظر می‌رسد یک قاب فلزی وجود دارد و سپس قسمت‌های شیشه‌ای در بالای آن قرار دارد. گوشی Galaxy Z Fold۳ و Galaxy Z Flip۳  باید در رویداد Unpacked بعدی سامسونگ که ممکن است در اوایل ماه اوت برگزار شود، رسمی شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار