شرکت سامسونگ قصد دارد از ۲ سری گوشی موبایل جدید خود حدود ۷ میلیون دستگاه تولید کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت GSM ARENA؛ طبق اعلام کارشناسان و گزارش‌های منتشر شده  در روزهای گذشته، شرکت سامسونگ پس از رساندن گلکسی زد فولد ۳ به مرحله تولید انبوه، حالا به سراغ سری گلکسی زد فلیپ ۳ رفته و بر روی تولید این تلفن همراه هوشمند خود متمرکز شده است.

آخرین جزئیات از زمان معرفی گوشی‌های موبایل جدید سامسونگ

در حال حاضر اطلاعات و مشخصات متفاوتی درباره گوشی‌های هوشمند تاشو نسل بعدی شرکت سامسونگ در فضای مجازی در حال انتشار است و قرار است محصولات جدیدی با ویژگی‌های جدید جایگزین مدل‌های قبلی شوند و مورد استفاده کاربران قرار گیرند.

شرکت سامسونگ قرار است در هفته آینده گوشی‌های هوشمند گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ و دو مدل از سری گلکسی واچ ۴‌های خود را به بازار جهانی معرفی کند و احتمال دارد گلکسی S۲۱ FE نیز با این محصولات معرفی شود.


بیشتر بخوانید


تولید ۷ میلیونی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ توسط سامسونگ

طبق گفته کارشناسان، برخی از ویژگی‌های سری نوت سامسونگ به گلکسی S۲۱ FE اضافه خواهد شد و شرکت سامسونگ سفارش تولید ۵۰ تا ۷۰ هزار دستگاه گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را به کارخانه‌های خود سپرده است و قصد دارد ۷ میلیون دستگاه از آن‌ها را تولید کند.

بر اساس اعلام کارشناسان، قرار است گوشی‌های موبایل گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در ۳ آگوست (۱۲ مرداد) معرفی و ۲۷ آگوست (۵ شهریور) به بازار عرضه شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۰۱ تير ۱۴۰۰
به امید تولید گوشی ایرانی
آخرین اخبار