تصاویر جدیدی از طراحی Galaxy Z Fold 3 & Flip 3 لو رفت

تصاویری در اینترنت منتشر شد که جزئیات بسیاری را درباره طراحی دو گوشی جدید سامسونگ فاش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ اوایل این هفته، تصاویر تبلیغاتی گوشی‌های Galaxy Z Fold 3 و Flip 3 در اینترنت منتشر شد. این تصاویر اطلاعاتی را درباره جزئیات و طراحی ظاهری این گوشی‌ها به کاربران نشان می‌دهد که بسیار زیبا طراحی شده است.


بیشتر بخوانید


گوشی Galaxy Z Fold 3

در قسمت جلوی Galaxy Z Fold 3 نباید خیلی متفاوت از مدل فعلی باشد. گفته می‌شود تفاوت اصلی در آنچه زیر نمایشگر بزرگ پنهان است، نهفته است که انتظار می‌رود اندازه آن در حدود ۷.۵۵ اینچ باشد. در حالی که Galaxy Fold اصلی دارای یک بریدگی است و Fold 2 سوراخ ظریفی دارد، انتظار می‌رود Fold 3 از فناوری دوربین در زیر نمایشگر برای پنهان کردن سنسور سلفی استفاده کند. این اولین بار در سامسونگ است که از این طراحی استفاده می‌شود که این تلفن را به عنوان یکی از جذاب‌ترین تلفن‌های مورد انتظار در سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

تصاویر جدید از طراحی Galaxy Z Fold 3 & Flip 3 لو رفت

در قسمت پشت این گوشی تاشو یک دوربین به روز شده دیده می‌شود، گرچه این طراحی جدیدی نیست و از برخی جهات شبیه به پرچمداران اخیر سونی است. طراحی بزرگ دوربین مستطیلی که سامسونگ سال گذشته استفاده کرده بود، با یک نوع ظریف‌تر جایگزین شده، این سه دوربین احتمالاً همان دوربین موجود در Galaxy S۲۱ به همراه یک فلاش LED است.

تصاویر جدید از طراحی Galaxy Z Fold 3 & Flip 3 لو رفت

در طرف دیگر گوشی نمایشگر بزرگی قرار دارد. انتظار می‌رود این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. گزارش شده که این گوشی با پشتیبانی از S Pen همراه خواهد بود. سازگاری قلم از زمان عرضه Galaxy Fold اصلی شایعه شده و مطالب تبلیغاتی منتشر شده ادعا می‌کند ۲۰۲۱ سالی است که سامسونگ سرانجام جهش خواهد کرد، اگرچه انتظار شکاف اختصاصی S Pen را نداریم.

گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3

اگر Galaxy Z Fold 3 خیلی بزرگ باشد، Galaxy Z Flip 3 آینده می‌تواند بهترین گزینه تاشو برای کاربران باشد. این گوشی مانند مدل‌های قبلی یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی را ارائه می‌دهد که نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را دارد.

تصاویر جدید از طراحی Galaxy Z Fold 3 & Flip 3 لو رفت

قسمت پشت گوشی جایی است که گفته می‌شود سامسونگ بیشتر وقت خود را در طراحی آنجا گذرانده است. تمام نسخه‌های Galaxy Z Flip ۳ در قسمت پشتی خود یک قطعه شیشه مشکی رنگ دارند که تنظیمات دوربین دوگانه به روز را نیز در خود جای داده است. همچنین یک فلاش LED و یک نمایشگر ثانویه بزرگتر وجود دارد که گفته می‌شود تقریباً ۱.۴ اینچ اندازه دارد.

تصاویر جدید از طراحی Galaxy Z Fold 3 & Flip 3 لو رفت

تصاویر تبلیغاتی به طیف وسیعی از رنگ‌ها از جمله بنفش، سبز، بژ و خاکستری اشاره دارد که به طور تصادفی همان رنگ‌های پیش بینی شده در ایالات متحده است. همچنین ممکن است بازار‌های بین المللی انواع سیاه، آبی تیره، صورتی روشن و سفید Galaxy Z Flip ۳ را دریافت کنند.

تاریخ انتشار و قیمت Samsung Galaxy Z Fold 3 & Flip 3

انتظار می‌رود Samsung Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 در یک رویداد Unpacked در ماه ژوئیه برای اولین بار رونمایی شوند. نسل فعلی Galaxy Z Flip 5G با قیمت هزار و ۲۰۰ دلار در دسترس است.

در مورد مشخصات داخلی، اعتقاد بر این است که هر دو تلفن هوشمند تاشو با تراشه اسنپدراگون 888 Qualcomm عرضه می‌شوند. تفاوت‌های کلیدی بین مدل‌های پایه سامسونگ به احتمال زیاد در بخش‌های ذخیره سازی و RAM وجود دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار