مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیروزی سرخپوشان پایتخت مقابل گل‌گهر سیرجان و ادامه صدرنشینی این تیم اظهار داشت: عملکرد کادرفنی و بازیکنان در این شرایط، تحسین‌برانگیز است. بسیار خوشحالم که آن‌ها توانستند جواب محبت همیشگی هواداران را بدهند و بهترین امتیازات را کسب کنند. این حس خوبی که از تیم به جامعه تزریق می‌شود، حاصل لطف خداوند و تلاش جانانه اعضای تیم است. ما هم در باشگاه برای رفع موانع در مسیر موفقیت‌های بیشتر تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: کسب برد مقابل تیمی که به لحاظ فنی، عملکرد خوبی داشته، کار آسانی نبود، اما یحیی گل‌محمدی و شاگردان او از پس این ماموریت مهم برآمدند. البته هنوز کار ما تمام نشده و معتقدم که پنج فینال سخت و حساس دیگر در پیش داریم که هر کدام می‌تواند سرنوشت ما در این فصل را رقم بزند. حتی یک لحظه نباید تمرکزمان را از دست بدهیم. خدا را شکر می‌کنم که بازیکنان و مربیان تیم، به خوبی شرایط را درک می‌کنند و حس مشترکی برای رقم زدن افتخارات جدید دارند. این وضعیت، هر هواداری را نسبت به آینده، دلگرم می‌کند. من و همکارانم نیز، مثل هواداران مشتاق کسب افتخارات بیشتری هستیم و اعضای تیم را تشویق می‌کنیم با سرعت زیادی به سمت قهرمانی حرکت کنند.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من اهل گلایه و شکایت نیستم. در این مدت که مدیریت باشگاه را قبول کردم، این موضوع را نشان دادم که فردی خوشبین و آینده‌نگر هستم. می‌توانستم هر روز در رسانه‌ها صحبت کنم، اما معتقدم آدم‌هایی موفق هستند که کار کنند وگرنه با حرف زدن، کار‌ها پیش نمی‌رود و هیچ اتفاقی هم رخ نمی‌دهد. صداقت، اخلاق، احترام به سایر تیم‌ها و شفافیت با هواداران، اصولی بوده که هرگز از آن عبور نکرده ام. همه حرف‌ها را در دل خودم نگه داشته ام و می‌دانم که طرفداران فقط دوست دارند اخبار خوب بشنوند، اما حالا شرایط به شکلی پیش رفته که من نگران آینده هستم و باید این نگرانی را با هواداران در میان بگذارم.

او افزود: واقعیت این است که ما با مشکلات مالی گسترده‌ای مواجه شده‌ایم. من تا به حال، رک و روراست حرف زده و صادقانه کار کرده ام. نگذاشته ام کسی متوجه مشکلات شود، اما حالا وضعیت کاملا تغییر کرده و خودم را تنهای تنها می‌بینم. غیر از هواداران، هیچ نهاد و ارگانی از باشگاه پرسپولیس حمایت نمی‌کند. ما با چند موضوع مختلف مواجه هستیم که انگار قرار نیست حل شوند. از یک‌سو، بدهی‌های گذشته مثل بدهی به کالدرون، خواکین، اینیگو والنسیا، ماریو بودیمیر و... بود و از طرف دیگر، بدهی‌های گسترده داخلی. تعداد زیادی از بازیکنان قدیمی، هنوز از باشگاه طلب دارند. برخی از قرارداد‌ها با شرکت‌های داخلی هم باعث افزایش گرفتاری‌های باشگاه شده است. هزینه‌های کنونی باشگاه در شرایط کرونا، چند برابر سال‌های قبل است. همچنین با بدهی باورنکردنی مالیاتی مواجه هستیم. در یک کلام بگویم؛ امروز باشگاه پرسپولیس با بحران بزرگی مواجه شده که شاید در ۲۰ سال گذشته، بی‌سابقه است.

سمیعی ادامه داد: البته من و همکارانم در هیئت مدیره برنامه‌های زیادی برای عبور از این بحران داریم، اما چند مشکل اساسی سد راه ما است. تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، اجازه نمی‌دهد پاداشی که حق باشگاه است را وارد حساب پرسپولیس کنیم. اگر این پاداش به دست باشگاه برسد، حداقل می‌توانیم با بازیکنان تسویه حساب کنیم و رضایت کالدرون را بگیریم. مشکل دیگر ما، دسترسی نداشتن به منابع مالی است. همه این موارد از کنترل ما خارج است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: ما با وجود همه این مشکلات و بحران بزرگی که گریبان باشگاه را گرفته، بدون فوت وقت، کار‌ها را پیش می‌بریم و قرار نیست تسلیم شویم. بحث من، شفاف‌سازی در مورد بخشی از مشکلات باشگاه بود و می‌خواستم هواداران از وضعیتی که در آن گرفتار شده‌ایم، آگاه شوند. نسبت به یک ماه قبل، ساعات بیشتری برای کار اختصاص داده‌ایم و گاهی بین ۱۶ تا ۱۸ ساعت در روز برای حل مشکلات پرسپولیس صرف می‌کنیم، اما در باشگاه تنها هستیم و پشتوانه‌ای نداریم که بگوییم با کمک افراد دیگر، مشکلات را از بین می‌بریم. هر طرحی که برای درآمدزایی پیشنهاد شد، پذیرفتیم و حالا فقط می‌توانیم روی حمایت شما هواداران حساب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۱ تير ۱۴۰۰
از نظرات زیر این پست معلومه کیسه ها حواسشون به ما هست و حمایت میکنن:)))))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا
۲۰:۵۴ ۱۱ تير ۱۴۰۰
نه عزیزم. جناب لنگی پرانتز بسته. من فقط به عشق خودت میام اینجا. که بهت بگم قهرمانی آسیا حسرت لنگپولیسیا حتی تو چارجانبه ها حتی با وکیل و وزرا حتی تو جام در جام کشکیا : ))))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۰ تير ۱۴۰۰
قوانین جدید فوتبال:
۱. در محوطه جریمه لنگ هیچگونه خطایی رخ نمی دهد.
۲. برخورد توپ با دست لنگیا هیچوقت هند محسوب نمی شود‌.
۳. اگر تیم حریف مدافعین قدرتمندی داشت؛ داور موظف است یه فکری بکند.۴
۴. لنگ باید یک هیچ برنده شود. اگر تیم روبرو گلی بزند، داور باید یه فکری بکند.
۵. در پایان فصل کمیته داوران باید از تیم لنگ بابت اینکه ممکن است کمی اذیت شده باشند رسما عذرخواهی کند.
قسمت دوم قوانین بعدا اعلام می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر آذری
۲۳:۲۲ ۰۹ تير ۱۴۰۰
دقیقا!
کسی جز بابا مسعودتون ازتون حمایت نمیکنه!
اونم که وظیفه ذاتی هر پدری هس که از فرزنداش حمایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
بی نصیب از آسیا
۲۳:۰۷ ۰۹ تير ۱۴۰۰
کمیته داوران که خیلی خوب حمایت میکنه. هند عبدی را که نگرفت. خطای پهلوان هم که نگرفتند. اخراج یحیی هم که هیچ. بنازم به این داوری چرا همیشه به نفع شما تموم میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا امروز از کی شکایت می کنید؟ پررو ترین آدم های روی کره زمین برای همینه که تو آسیا تا حالا هیچی نشدید. اینم برای اون لنگیه که حالا میخاد جواب بده: ))))))))))
آخرین اخبار