پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به برکناری پنجعلی از ریاست آکادمی باشگاه پرسپولیس معترض است.

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برکناری پنجعلی از ریاست آکادمی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: مدیران پرسپولیس به چه علت پنجعلی را برکنار کردند. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره که صحبت از نتیجه نگرفتن تیم‌های پایه می‌کنند، چقدر هزینه برای پایه‌ها کردند که انتظار نتیجه گیری دارند.

او ادامه داد: تیم‌های پایه پرسپولیس ما آب معدنی برای خوردن ندارند و مربیان پایه‌  پایین‌ترین مبلغ قرارداد  را دارند که هزینه رفت و آمدشان هم نمی‌شود و ۵۰ درصد این پول را هم نداده‌اند. برای مدیران پرسپولیس متاسفم که  کاپیتان آسیا را از ریاست آکادمی  برداشتند و بازیکنی که  در ۲ دیدار  بیشتر از  ۲۵ دقیقه برای تیم محبوبش بازی نکرده و آرزویش پوشیدن پیراهن تیم محبوبش بود را جایگزین پنجعلی کردند.

عربشاهی گفت: سابقه مربیان تیم‌های پایه  پرسپولیس به ۶ سال نمی‌رسد و واقعا برای مدیران سرخپوش متاسف هستم که چنین انتخابی کردند. آقایان مدیر! اشکالی ندارد، چون فقط ۲ ماه مهمان پرسپولیس هستید و هر کاری که دوست دارید انجام بدهید. واقعا مدیران پرسپولیس باید کمی خلوت کنند و ببینند که چرا چنین انتخاب‌هایی کرده‌اند؟ من می‌خواهم بگویم که مدیران سرخپوش آن قدر کوچک هستند که زیر پای نسل طلایی پرسپولیس هستند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: تقصیر مدیران پرسپولیس نیست و مقصر اصلی آن کسی است که این افراد را با تلفن زدن و رابطه بازی به فوتبال آورد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار