بهنام سلاجقه گفت: عملیات بهسازی در روستا‌های سیرجان به مساحت ۷۴ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال طی امسال انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ادامه بازدید و بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های بخش مرکزی سیرجان، معاون امور عمرانی به همراه بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد مسکن، مدیریت امور برق سیرجان از روستا‌های سلیمانیه و اکبرآباد دیوان بیگی بخش مرکزی سیرجان بازدید و ضمن دیدار با اعضای شورا‌های اسلامی، دهیاران و معتمدین محلی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این روستا‌ها قرار گرفتند.

بهنام سلاجقه رییس بنیاد مسکن شهرستان سیرجان در حاشیه این بازدید گفت: در این بازدید مشکلاتی در خصوص طرح هادی، تعریض معابر، زمین ورزشی، روشنایی معابر و همچنین پروژه آسفالت معابر در حال اجرا این روستا‌ها مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

او افزود: تهیه طرح هادی برای تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در دستور کار این نهاد قرار گرفت که در حال حاضر در بیشتر روستا‌های شهرستان، طرح هادی اجرا شده یا در حال انجام کار است.

سلاجقه با بیان اینکه طرح زیبا سازی و بهسازی محیط روستا‌های بالای ۲۰ خانوار سیرجان  اجرایی شده است، تصریح کرد: عملیات بهسازی محیط روستا‌ها به مساحت ۷۴ هزار متر مربع در سطح شهرستان به همت بنیاد مسکن سیرجان و با مشارکت دهیاری‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال طی امسال انجام شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.