حملات سایبری به سیستم‌های ارتباط مستقیم تلویزیونی پوتین

برگزارکنندگان گفتگوی مستقیم تلویزیونی رئیس جمهور روسیه اعلام کردند که سیستم‌های ارتباطی این گفتگو در حال حاضر تحت حمله شدید سایبری قرار دارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، تیم رسانه‌ای برگزارکننده گفتگوی سالانه ارتباط تلویزیونی «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه اعلام کردند که سیستم‌های ارتباطی این گفتگو در حال حاضر تحت حملات شدید سایبری قرار دارند.

مجری این گفتگو که به صورت زنده از تلوزیرون روسیه در حال پخش است، گفت: به من اطلاع دادند که در حال حاضر، سیستم‌های دیجیتالی این کانال در معرض شدیترین حملات سایبری قرار گرفتند.

پوتین در پاسخ گفت: واقعا؟ این شوخی نیست؟!

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه صحت این گزارش‌ها را تایید و اعلام کرد که منبع این حملات سایبری هنوز مشخص نشده است.

ساعتی پیش ولادیمیر پوتین در یک گفتگوی زنده خبری در تلویزیون ملی روسیه حاضر شد تا به صورت مستقیم با مردم این کشور صحبت کند.
او در این گفتگو در خصوص مسائل مختلفی مانند تزریق واکسن اسپوتنیک وی، ابعاد سیاسی اقدامات تحریک آمیز انگلیس و حضور ناو «اچ ام اس دفندر» در دریای سیاه پرداخت و اعلام کرد نه تنها انگلیس بلکه آمریکا نیز در تحریک آفرینی حضور ناو جنگی اچ ام اس در خارج از آب‌های کریمه نقش دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار