معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت:بیماری کووید ۱۹ به رغم ایجاد محدودیت‌ها ،در برخی از حوزه‌ها مانند آموزش و پرورش موجب نوآوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی آزادبخت, معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش استان همدان گفت: با وجود محدودیت های اعمال شده به منظور مقابله با کرونا، آموزش و پرورش با راه اندازی شبکه شاد، کلاس‌های درس را به صورت مجازی برگزار کرد.

او ادامه داد:بیماری کووید ۱۹ اگرچه محدودیت‌هایی در حوزه‌های مختلف ایجاد کرد، اما در برخی از حوزه‌ها مانند آموزش و پرورش موجب نوآوری و انجام کار‌های جدید و خلاقانه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود:با وجود شرایط کرونایی، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، هنور برنامه‌ای برای تشکیل حضوری کلاس‌های درس اعلام نشده، اما با این وجود تشکیل حضوری کلاس‌های درس دانش آموزان در استان همدان پیش بینی شده است.

آزادبخت عنوان کرد: ما باید برای آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزاری کلاس‌های حضوری و غیر حضوری را پیش بینی کنیم.

او گفت: با برنامه ریزی دقیق می‌توان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بر اساس مقررات ستاد ملی مقابله با کرونا، کلاس‌های مهم درس را برای دانش آموزان به صورت حضوری برگزار کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان بیان کرد:برگزاری حضوری امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم تحصیلی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی کار بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود.

آزادبخت با اشاره به اینکه اولویتی بالاتر از آموزش و پرورش نداریم، گفت: اگر آموزش پرورش را به خوبی پیش ببریم به همه اهداف خود در توسعه کشور می‌رسیم.

او با بیان اینکه برای تحقق این اهداف، هر چقدر بودجه به آموزش و پرورش بدهیم باز هم کم است تصریح کرد: رسیدن آموزش و پرورش به اهدافش، خواسته همه است و امیدواریم با تلاش همه این موضوع محقق شود.

در سال تحصیلی گذشته بیش از ۲۹۶ هزار دانش آموز به صورت غیر حضوری در آموزش و پرورش استان همدان تحصیلی کردند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.